eatreadwearlove

5 Aralık 2012 Çarşamba

Yılbaşına Özel Küçük-Şirin Hediyeler


Kışın en güzel yanıdır Yılbaşı.Yeni başlangıçlar için umuttur.Bütün kötülüklerin gidecegi,yepyeni sıcacık bir yıl olacağı düşünülür hep.Sizin anlayacağınız 1 Ocakta çoğumuz umutlu ve mutluyuzdur.Hele bir de sevdiklerimiz yanımızdaysa ve küçükte olsa güzel sirin hediyeler aldıysak:) Evett yine her güzel olayda oldugu gibi yılbaşında da hediyeler önemli yer tutar.Ama yılbaşının diğerlerinden ayrılan bir özelliği var.Yılbaşı hediyeleri kırmızıdır,geyiklidir,noel babalıdır,süslüdür,çam ağaçlıdır.Her zaman ben yılbaşı hediyesiydim der size:)İşte bu nedenle size ufak tefek yılbaşı hediye secenekleri göstermek istiyorum.Ufak bütçelerle nasıl tatlı hediyeler alınır görün istedim:)



Bunlar SİX aksesuar magazasından.Haftasonu arkadaşıma hediye alırken gördüm ve hepsine bayılldım!Fiyat aralıkları 13le 21 lira arasında değişiyor.Az öncede yazdığım gibi buram buram yılbaşı kokuyor.Daha çok çeşitli modeller magazada mevcut.Sevdiğiniz yakın kız arkadaslarınıza almak için ideal:)




Bu yüzükler şirinlikten ölücek!13 lira.Hatta kolye ve küpeleri de var.Onlar da birbirinden şekerler.Hatta şu geyikli yüzükten aldım bile:)


Bu küpeler de sade ve şirin.Ama daha çok küçük kız kardeşe almalık:)


Vee en sevdiğim yılbaşılı şans bileklikleri:)Şıkır şıkır sallanıyor,yine geyikler kurabiye adamlar yıldızlar:)Ne ararsan var.Tam takıp takıştırmalık:)




Bunlar da Accessorizedan.Daha çok sıcacık tutmayı amaçlayan hediyeler:)Kulaklıklar,eldivenler,sapkalar,atkılar,ev terlikleri:)Ama fiyatları biraz daha pahalı tabi:) Bakın bunlar da benim begendiklerim.


Pembiş-gri karısımı çok sık bi takım degil mi??Hem daha bi suruuuu rengi de var.

Bu da pofidik soguk kış gunlerinde ayagınızı ısıtıcak kar taneli ev botu:)




 

Son olarak da yılbasının vazgeçilmezi Starbucks Muglar.Bana gecen sene biricik komşum Berk almıştı.Hem fiyatları uygun hem de hediye aldıgınız kişi çok sık kullanacağı için çok sık da sizi hatırlar:)


Bir sonraki yazım daha geniş bütçeler için yılbaşı hediyeleri olacak:) Okumaya devam edinnn:))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder