eatreadwearlove

22 Ocak 2014 Çarşamba

Nazlıca H3N2 ile Savaşma Yolları!


Final dönemi düzgün beslenemediğim için benim de bağışıklık sistemim baskılandı.Hasta olma gibi bi lüksüm olmadığı için acil bi çözüm bulmalıydım.Ben de çareyi ZENZEN çayında buldum:)
Kendimi ne zaman hasta olucak gibi halsiz ve bitkin hissetsem ilk iş ZENZEN çayını içtim,hatta bu yolla annemi de iki defa hastalığın kıyısından döndürdüm:)


Nazlının ZENZEN çayı:)
Baştan uyarayım,tadı harika degil.Ama dehşet iyi geliyor.Bi anda vücudunuzdaki o agırlıktan ve bitkinlik hissinden kurtuluyorsunuz.

1 çay kaşığı zencefil tozu
1/4 limon
1 tatlı kaşığı bal
1 adet cubuk tarçın
Kaynamış suyun içine bunları atıp,biraz demlenmesi için bekliyoruz.Sonrasında da hoppp mideye.Tabi günde 2 bardağı geçmemek şartıyla.


Malzeme bulamayanlar için şöyle bi önerim var Bagdat Baharatın,Ballı Zencefilli Ihlamur çayı.Tabi taze taze hazırlamak daha güzel ama her zaman evimizde zencefil olmayabilir.



Semoşun ATOM suyu:)
Bu da annemin bana hazırladığı direnç suyu:)Tadı da bir harika.Hem de çok basit.Nar ve portakal suyunnu sıkıp içine çaktırmadan zencefil ve tarcın çubuğu atıyor.Zencefilin tadını sevmeyenler için güzel bi yöntem:)Narın faydalarını bi önceki postta yazmıştım:)( Narın faydaları )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder