eatreadwearlove

4 Eylül 2012 Salı

Annesinin Aldıklarını Giyen Erkeklere SON!


Veeee karşınızda erkekler için ilk yazım.Hep kadınlar için yazıyorum,onların başı kel degil ya!Hem onlar da artık modayı takip eder,şık şık giyinir oldular.O ''annesi ne alsa onu giyer''erkekleri çoktan tarihe karıştı bile(yani ben öyle umuyorum:)!Tabi bunda dizilerinde etkisi büyük.Biraz sportif tarz da giyinen erkeklerin ikoncanı Kıvanc Tatlıtug olurken,ağır abilerin tarzlarını da Kenan İmirzalıoglu belirler oldu.Bi gün Kıvanç Fred Perry tshirt giydi,ertesi gün büüüütün erkekler de onu görmeye başladık.Ya da Kenan İmirzalıoglunun uzun siyah paltoları.Hala hala moda!Neyse lafı çok uzattım.Erkekler bunları zaten büyük ihtimal okumadan gececekler o yüzden bir an önce girizgahı bitirip gelişmeye geçeyim.

1.Zara 399TL 2.Zara 259TL 3.Koton 159TL 4-5.HM 59TL

Önce montlardan başlayalım.Daha tam sezon gelmediği için çok kalın paltolar montlar aramayın,bulamazsınız.1.resimdeki gibi Kenan İmirzalıoğlu tarzı kabanlar bu sezonda çok moda.Yok ben daha sportif daha sıcacık bişey istiyorum derseniz 2.kabanı öneririm.Tabi işin bide hava ''ılık ama yagmurlu'' kısmı var ki benim en sevmediğim hava tipidir.İşte böyle durumlarda da 3-4-5 işinize çok yarar.İçine ince bi kazakla giyip mükemmel görünebilirsiniz

 1.Massimo Dutti 259TL 2.Massimo Dutti 199TL 3.Gap 176TL
1.Massimo Dutti 149TL 2.Zara 89 TL

Resimlerde gördüğünüz gibi bu sene de yün,kalın hırkalar çok moda.İçine beyaz-siyah basic bi tshirtle bile giyseniz çok sık olabilirsiniz.2.resimdekiler daha ince ceket yada kaban içine giyilebilecek hırkalar.Ama benim favorim kesinlikle 1.resimdeki 2. hırka.Fiyatı biraz tuzlu ama dediğim gibi hava çok soguk olmadıgı surece onu giyerseniz mont giymenize gerek kalmaz:)

 1.Massimo Dutti 179TL 2.HM 59TL 3-4.HM 69TL 5.Zara 79TL

Şık diyebileceğim bütün kazakların yakalarında bir detay var.Kiminin düğmesi,kiminin fermuarı.Kimindeyse düşük yaka kullanılmıs.Her magazada her fiyat aralığında bulabilirsiniz.Özellikle Zara bu yaka işine takmış durumda.Kaç sene önce lise arkadaşımda olan yakası düğmeli kazağı bu sene de koymuslar.Siz de bi tane edinin derim.Çok uğraşmadan hop diye şık oluveriyorsunuz.Hele de altına güzel renkte bi pantolon sectiniz mi tamamdır!(Bu sene hardal ve lacivert pantolonlar moda!Göz atmanız da fayda var!)


1.Koton 49TL 2.Koton 69TL 3.HM 59 TL 4.HM 199TL

Bunlar da çok iddiası olmayan kendi halinde kazaklar.Kollara ve yakalara haraket verilerek tek düzelikten kurtarılmıs.Çok mu beğendim?Yani hayır diğerleri varken bunları giyin istemem.Ama sizin tarzınız daha sıradansa tabi ki tercih edebilirsiniz.Özellikle 3.ünün altına hardal rengi bi pantolon giyerseniz güzel olabilir:)


Erkekler!!Sizler için ilk yazım!Sürci lisan ettiysek affola!Haydi iyi okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder