eatreadwearlove

4 Eylül 2012 Salı

Kışa Doğru Geri Sayım


Kış kapımıza dayandı!Size bikini şort önerilerini daha dün paylaşmış gibiyim.Ne çabuk yazı tüketmişiz,eylüle girmişiz.Gözümü açtım kapamaya  bile fırsat olmadan bitmiş yaz.Ah yaz ah...Bütün sevincleri,konserleri,günesli günleri,tatilleri,denizi,havuzu,bikiniyi,sortu alıp götürdün bizden.Ne de rahattık oysa.Ne de mutluyduk.Yaz kızıyım ya,sonbahar böyle gecer işte benim için.Yaz neden gitti yaaa diye aglar dururum.Yağmura küfreder,güneş duasına çıkarım.Özlerim sımsıcak yazımı.Şimdi boşverelim beni de şu kış ayında popomuz donmasın diye ne giymeli ne yapmalı ne etmeli onlara bakalım.


1.HM 149TL  2.Zara 259TL 3.Pull and Bear 159TL

İşte kışın vazgeçilmezi kabanlar.Bu sezon parkalar çok çok moda.Ben şu Zaradakini almak istiyorum açıkçası.Hem içi de kürklü.İstediğin zaman takıp çıkarma imkanınızda var.Sıcacık tutar vallahi.Ee benim gibi dagın basında okusaydınız siz de bu sıcak tutma işini kafaya takardınız.Aslında benim tabirimle ''pofidik''kabarık montlar da var yine her yerde.Ama insanı eskimoya benzettiği için aaasllaaa tercih etmiyorum.Bence siz de montunuzdan memnun degilseniz bu parkaları bi giyin derim.Özellikle şapkasındaki kürkle de parkanın o erkeksi halinden kurtuluyorsunuz.Ama yine de siz''Oooo Deniz Abimizin parkasından almısın''gibi soğuk esprilere de hazırlıklı olun.

                 1.HM 59TL 2.HM 59TL 3.Pull and Bear 69TL 4.Pull and Bear 49TL

                      1.TOPSHOP 2.TOPSHOP 3.Mango 70TL 4.HM 59 TL 

Kazaklar kazaklar.Bu sezon HM de o kadar sirin kazaklar var ki.Hepsini almamak için zor tutuyorum kendimi.Özellikle de 1.resimdeki 3.kazaga BAYILDIM.Hem yakasındaki detayla sıradanlıktan kurtulmus hem de pastel rengiyle çok şık duruyor.Bir digeri de ikinci resimde şu size gülümseyen kazak.İnsan kazaga bakınca bile sırıtıyor bi pozitif enerji veriyor.Rengi de çok güzel.Amaaa biraz ince.O yüzden çok soğuk havalarda giyilmemeli.Ve son bi şey 1 resimdeki turuncu kazak var ya,siz onun rengini çok cart buldunuz biliyorum.Ama lacivert ve grisi de çok güzel.Hemen es gecmeyin.

1.Zara 199TL 2.Zara 69TL 3.Zara 159TL 4.Topshop 5.Pull and Bear 159TL

Sıra geldi ceketlere hırkalara.Şu ortadaki kırmızı ceketi herkeste göreceksiniz şimdiden söyleyeyim.Ama fiyatı biraz uçuk.Kaban mı alıyoruz ceket mi alıyoruz?5.resim yine benim gibi sıcak sevdalılarına gelsin.İçi yünlü.Yağmurlu günlerde kaban yerine onu giyip çıkmanız mümkün.
Bi de bi de bu sezon yine bi sürrüüü vatkalı ceket görüceksiniz.Şık gecelerde imdadınıza yetişir  haberiniz olsun!4. resmi mazur görün çılgın bi anıma geldi:)İçine düz bi tshirtle nasıl olur acaba diye düşünmeden edemedim!



Bugünlük bu kadar.Yaz gelince beni uyandırın.Size iyi ''kışlar''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder