eatreadwearlove

20 Haziran 2012 Çarşamba

Bayan Carloslara Pantolonlar

Bu yaz vitrinlerde neon renkli desenli pantolonlar çok gözüme çarpar oldu.Hatta gidip Zaradaki bütün neon dar paça pantolonları topladım.Ama insanın bacagı Roberto Carlos misali oluna dar paca pantolon h er ortamda giyilmiyor.Neon ve dar paca birleşince adeta ''Bakın benım bacaklarım kocaman'''diye bağırıyor.Hal böyle olunca ben de kendime bir çözüm buldum.Eğer siz de bayan Carloslardansanız önerilerime kulak verin:)

İlk önerim desenli bol paçalı Zara pantolonum.Basenleri ustaca gizliyor ve vücudunuzu sarmadıgı için bacaklarınızın kalınlıgı farkedilmiyor.Özellikle topuklu ayakkabıyla kullanıldıgında bacak boyu çok uzun duruyor.Siyah şık bir bluzle kombinlediğinizde gece de dışarı çıkıp şıklık yakalamak mümkün.


Ben bu pantolona BA-YIL-DIM.Zarada gördüm.Geometrik detayları ve renkleriyle beni cezbetti.ama başka zaman alırım deyip almadım şimdi de bulamıyorum.Eğer bulursanız kaçırmayın derim.Yine bir topuklu ayakkabıyla bir Çağla Şikel kadar uzun olmak mümkün:)


İşte Adını Feriha Koydumdaki sarışın kızın giydiği pantolon.Renklerin uyumu ve geometrik desenleri çok hoş.Yüksek bel olmasından dolayı göbeginizi de kamufle eder:)Adil Işıkta 79 liraya bulabilirsiniz


Pantolonun belindeki puantiye detayı çok hoşuma gitti.Hem de desenleri neon renklerden oluşuyor.Üstüne pembe yada koyu yeşil bir bluzla kombinleyip bir yaz kızı olabilirsiniz:)Eğer günlük kullanmak isterseniz resimdeki gibi gri yada krem rengi bir bluzde kullanabilirsiniz.Yine Zaradan 100liraya alabilirsiniz

Demek ki neymiş bacaklarımız kalın da olsa,eritmeye mecalimiz de olmasa bir sürü giyebileceğimiz pantolon varmış.Haydi neonlaradar paçalara iç geçirmeyelim bol paçalarımızla mutlu olmayı bilelim:)
İyi alışverişler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder