eatreadwearlove

5 Haziran 2012 Salı

Yazın sıcagında sıcacık kitaplar:)

Biliyorum ki biz kızlar güneşlenirken,bronzlaşmaya çalısırken,sıcacık güneşin altında çok sıkılırız.Ama güzelleşmek için her türlü sıkıntıya katlandıgımız için gıkımızı cıkartmayız.İşte tam o anlarda imdadımıza kitaplarımız yetişir.Eee boşuna dememişler kitap en iyi arkadastır diye:)O zaman size ilk önerim gelsin!



Ekin Atalardan Selindrella.Artemiş Çik-lit serisinden.Bu kitabı iki sene önce yazın okumustum.Okurkenki kahkahalarımı hatırlıyorum.Sizin için kısacık anlatmak isterim kitabı.Aslında Selin bizden biri.Ailesinden ayrı,bütçesi kısıtlı,moda düşkünü,köpeğine Zıp Zıpına hayran bi genç kızın basından gecen talihsiz ama bi o kadar da komik maceralarını anlatıyor.O kadar akıcı o kadar eglenceli ki insan ne ara basladıgını ne ara bitirdiğini anlamıyor.Tadı damadıgında kalıyor.Bu yuzden olsa gerek ikinci kitabı cıkınca kosarak aldım onu da bir solukta okudum.Önce bunu okuyun,sonra ikincisini de tavsiye ederim!


Bu da gecen yazımın favori kitaplarımdan.Blogların kraliçeleri French Oje ve T.B tarafından yazılmış.Acıkcası okumaya baslamadan once çok büyük bir beklentim yoktu.Klasik bi cik-lit olarak düşünmüstüm.Ama okumaya basladıgımda iki kadının arkadas olmaları aralarındaki arkadaşlık bagının kuvvetlenmesi,birbirlerine guvenmeye calısırken yasadıkları,sonra cok yakın iki arkadas olmaları o kadar iyi anlatılıyor ki kitapta.İnsanın aklına ister istemez en yakın arkadası onunla nasıl tanıstıgı geliyor ve aradaki benzerlige hayret ediyor.Öyleki kitabı bitirdiğim an bi tane daha alıp Fransada okuyan arkadasıma gönderdim ve ondan da ''Aynı biz inanmıyorum seni çok özlemişim''tepkisini aldım.Yarın da koşa koşa ikincisini alıcam.Bana güvenin,bu kitabı çok seviceksiniz!!


Bu da bugunluk son onerim.Sophie Kinsella güvencesi altında çıkan Pasaklı Tanrıca.Kitap karakterimiz Samanta bir çogumuzun hayal ettigi bi işe ve kariyere sahip evlenmeyi düşünmeyen ev işleriyle ilgili en ufak bi fikri olmayan genc bi kadın.Ama yaptıgı bi yanlışla işten kovulur ve hiç bilmediği bi şehre gider.Olaylar öyle gelişir ki bi evde hizmetçi olarak işe alınır ve o hiç ev işlerinden anlamayan Samantamızın basına türlü türlü olaylar gelir.Yine çok güldüğüm sizin de çok güleceğiniz bi kitap:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder