eatreadwearlove

8 Haziran 2012 Cuma

Yazın Sıcagına Üfül Üfül Bluzler

Ne demiş Emra Altuğ ''Sıcak daha da sıcak olucak''.Adam her sene haklı cıkıyor vallahi.Çok özlemiştik sıcagı ama bi anda bu kadar kavurmasını hiç birimiz beklemiyorduk,hazırlıksız yakalandık.Sadece biz degil gardırobumuz da hazırlık yakalandı bu ani sıcaga:) İşte şimdi bu sıcaklarda pişmeden,terlemeden,pişik olmadan üfül üfül giyip,denizin,plajın,konserlerin tozunu attıracagınız bluz önerilerim geliyorrrr.


En sevdiğim bluzumle baslamak istedim.Daha henüz giymeye kıyamadım,dolabımda sırasını bekliyor.Bu sezon Zaradan aldım 70liraya.Fiyatı biraz pahalı gelse de kuması,insanı ferah tutması ve arkasındaki detayıyla benim aklımı çeldi.Altına kırmızı bir şortla da çok tatlı olabilir.


Bu bluzumu Mudodan aldım 50liraya.Fotograftan çok anlasılmasa da yarasa kollu,hem sıcakta rahatsız etmeyecek kumastan yapılmıs hem de çok şık bir bluz.Kumsalda bikini üstünde güzel duracagı gibi,kot şort kot pantolon altında da kullanılıp şıklık yakalamak mumkun.Ki ben giyerken genelde kot sort yada kot pantolon tercih ediyorum.


Bu da yine Mudodan 50 liraya aldığım çiçekli bluzum.Öyle çok sevdim ki erkek arkadasımın mezuniyet töreninde bile giydim.Yakasındaki detayı da ayrı bi hava katıyor bluze.Bence Mudo magazalarına bi ugrayın derim hem çogu urunde 3 al 2 öde var.Baya avantajlı çıkıyorsunuz:)


Pembepembepembe.Bi kız olarak ben de pembe hayranıyım.Pembeyi giydiğim an kendimi prenses gibi hissettiğim doğrudur.Çok sevdim o yuzden bana dogum gunu hediyesi gelen bluzumu:).Buna çok uygun bir pantolonum var,onu yarın paylasıcam sizinle ben onunla giymeyi tercih edicem.Ama aynı zamanda açıkhava konserlerinde giyilebilecek kadar da havalı.Kotondan alınmıs,hediye bu fiyatı sorulmaz tabi:)


Tatatatammm.Erkek arkadasımın yıldönümü hediyesi olan bana çok yakıstıgını düşündüğüm canım bluzum.Mangodan alınmıs.Toz pembe pantolon yada bebek mavısı bi pantolonla mukkemmel bi uyum yakalıyor.Omuzları hafif acık bırakan yarasa kollarıysa sevmemin en önemli sebebi.Hediye olmasaydı gider kendim alırdım diyecek kadar begendim üstümde.Bence bi gidin deneyin derim.

Bugünlük benden bu kadar.Haydi alışverişe:)?!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder