eatreadwearlove

5 Haziran 2012 Salı

İlk Yazı İlk Heyecan

Oncelikle hepinize merhaba:)
Aylardır açmak istedigim ama sürekli üşendiğim bloguma sonunda kavustum.Blogspotu kulanmayı daha yeni yeni ogreniyorum ve ne yapmam gerektiği konusunda pek fikrim yok:) Bana anlayış gösterirseniz çok çok sevinirim.Çok uzatmadan gelelim bu blog neyin nesidir diğerlerinden ne farkı vardır kısmına.Benim hayatım 4 temel seyden olusuyor.Bu yüzden blogumda da bunlara yer vermek istiyorum.Yemek,kitap okumak,modayı takip etmek ve tabi ki sevmek.
Yemek kısmında daha acemiyim.Şuan küçük küçük,çok basit yemek tarifleri,sevgilinizin gönlünü hoş edicek tatlı tarifleriyle karsınızda oliiciiim:)Ama bi diyetisyen adayı olarak onumuzdeki aylarda size diyet yemek tarifleri ve diyet yapmanızı kolaylastıracak püf noktaları söyleyebilir,36 bedene inmenizde yardımcı olabilirim.(Sanırım suan gönülleri fethettim:)
Kitap okumaksa benim otobuste,serviste,minibuste,havuzda,denizde yapmaktan en keyif aldıgım aktivitedir.Ama itiraf etmeliyim ki entel biri degilim.Tarih kitapları denince aklıma Hürrem Sultanın entrikalarının anlatıldıgı kitaplar gelir sadece ve klasiklerin çok az bi kısmını okumuslugum vardır.Genelde babamın tarifiyle ''aptal''kitaplar okumayı severim.Okurken beni keyiflendiren,mutlu eden kitaplar tercihimdir.Şimdi ''çiklit''diyolar bu kitaplara.Babam ne derse desin,bence çok tatlılar.Tabi bunun yanında sıkı bi Ayşe Kulin ve Canan Tan fanatiği oldugumu da es gecmeyelim.
Gel gelelim modaya.Çok mükemmel bi fizigim yok.Hatta mukemmel kelimesiyle fizigimin yanyana gelme ihtimali bile yok.Roberto Carlos gibi bacaklarım yılısık sevgili gibi,git desem de gitmiyo.İste o yuzden burda ''hafif toplu''  kişilere de uygun kıyafetler ve kombinasyonlar paylasıcam.Ama benden lv,channel,jimmy choo,louboutin modellerini beklemeyin.Küçük öğrenci bütçemle ancak Zaraya falan yetişebiliyorum ben.(:
Veeee aşk:) İşte bu benim 3senedir soluksuz yasadıgım mukemmel bi duygu.Bazı tüyolarım,bazı serzenişlerim olucaktır illaki!

İlk yazımın sonuna geldim,sürci lisan ettiysem affola:)Yazılarımı bekleyin!
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder