eatreadwearlove

11 Haziran 2012 Pazartesi

İki Öneri Bir Uyarı


                                                 
Sapancada olunca yapacak en guzel sey oturup kitap okumaktir.Kus sesleri,bol miktarda yesillik ve ihlamur kokulari arasinda sevdigimiz bir kitap dunyanin en buyuk huzurunu verir insana.Bu yuzden cantamda iki kitabimla geldim tabi onlari okuyacak olmanin heyecani da cabasi.


"Kizlarimin Bilmesini İstedigim Seyler"i bu sene kitap fuarindan almistim ama kitaptan pek umidim olmadigi icin baslamayi surekli erteledim.Sen misin kitabina az deger veren...Kitabi okudukca neden bu kadar gec kalim diye kendime o kadar kizdim ki.Yazarin akici anlatimi,olaylarin kurgusu ve konunun guzelligi birlesmis mukemmel bir kitap oluvermis.Konusuna gelince.Dort kiz kardes ve anneleri kitabin ana karakterleri.Annelerini kaybeden dort kiz kardesin hayata tutunmalari,yasadiklari sorunlardan annelerinin olmeden once onlara biraktigi gunlugu kullanarak kurtulmalarini anlatiyor.Gunluk adeta onlar icin bir rehber bir yasam kocu oluyor ve belki de ilk defa annelerine bu kadar yakin oluyorlar.Tabi bu sirada anlatilan kardeslik ve aile baglari insanin icini isitiyor.İki gunde bitirdim ve hemen buraya yazmak istedim.Okuyun,gercekten cok ama cok guzel!

"Bi Gun"...Hayatimda en severek okudugum,okurken en cok gozyasi doktugum,en cok icimin acidigi,en cok guldugum kitabim.Bi dostluk bu kadar mi gercekci anlatilir,dostlugun aska donusmesi bu kadar mi guzel yansitilir.Her sey bu kadar mi kusursuz olur.Okumadiysaniz cok sey kaciriyorsunuz,filmi izledik diye okumuyorsaniz o daha buyuk hata.Filmde atlanilan o kadar detay var ki.Kitaptaki keyfi kesinlikle vermiyor


Ve bu da uyarim.Su siralar butun gazetelerde billboardlarda kitapcilarda goruceginiz bu kitabi almayin arkadaslar.Tamam bu cok idaali oldu.İcini dikkatle okumadan almayin diyeyim o zaman.Peki sen neden aldin diye sorarsaniz yazari "Bir Gun"un yazariydi.Kasaya giderken bir saniye bile tereddut etmedim.Ama okumaya baslayinca oyle olmadi.Lisedeki inek bi ogrencinin universiteye gecince yasadiklari anlatiliyor.Daha dogrusu anlatilamiyor.Kitap akiciliktan cok uzak.Gereksiz o kadar cok detay var ki.insan konuya giremiyor.Alirken iki kere dusunun derim,benden soylemesi(:

Haydi iyi okumalar(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder